Primera trobada de la xarxa d’excel·lència EmpiriC

Els dies 29 i 30 d’octubre tindrà lloc la primera trobada de la Xarxa d’Excel·lència EmpiriC a la Universidad de Castilla-La Mancha (UCLM). Aquest primer seminari versarà sobre delinqüència i justícia juvenil basant-se en els resultats de la investigació del Grupo de Investigación en Criminología y Delincuencia Juvenil de la UCLM, liderat per la Dra. Esther Fernández. Per part de la Universitat Autònoma de Barcelona, hi participaran el Dr. Josep Cid, coordinador del grup de recerca, i Eugenia Albani, doctoranda del grup que investiga l’impacte de l’internament a les xarxes socials dels joves en el procés de desistiment.

[Díptic]

La Xarxa d’Excel·lència EmpiriC – Desarrollo de un modelo criminológico y empírico de la política criminal, liderada per la Dra. Elena Larrauri (UPF), uneix a sis grups d’investigació espanyols en matèria criminològica per tal de promoure l’intercanvi d’informació entre acadèmics i professionals sobre les evidències científiques generades i la seva capacitat per produir un impacte real en les polítiques públiques.